Пре подношења захтева за добијање дозволе за постављање средстава за оглашавање, потребно је обратити се управљачу пута ЈП "Путеви Београда" за издавање сагласности.
Поступак се покреће предајом писменог ЗАХТЕВА на писарници Градске управе, улица 27. Марта бр. 43 -45.
Након пријема захтева са пратећом документацијом, следи прослеђивање захтева обраћивачу на проверу и уколико није потребна допуна документације приступа се изради решења. Период потребан за процес обраде захтева траје 30 дана.
Преузимање израђеног решења се врши лично у просторијама Секретаријата за саобраћај, Одељење за оглашавање.
Један примерак решења се шаље Секретаријату за јавне приходе за наплату комуналне накнаде. Решење се такође шаље Комуналној инспекцији општине на којој се налази средство за оглашавање, Секретаријату за инспекцијске послеве и Секретаријату за послове комуналне полиције.
Приликом подношења писменог захтева неопходно је уплатити таксу:
|
ТАКСЕ:
|
|
Административна такса за захтев
Градска административна такса тарифни бр. 1, тач. 1
Прималац: Град Београд
На жиро рачун број: 840-742241843-03
Позив на број 97 50-501
Износ таксе 330,00 динара
|
|
Административна такса за решење
Градска административна такса тарифни број 5, тач.10.
Прималац: Град Београд
На жиро рачун број: 840-742241843-03
Позив на број 97 45-501-08-07-10
Износ таксе 7.230,00 динара
|
Контакт телефони: 011/330-9432